Veelgestelde vragen
Contact
Hoe kan ik contact opnemen?
U kunt contact met ons opnemen via de onderstaande mogelijkheden:
WhatsApp: 06 30619854
Telefoon: 0186 642988
E-mail: bestellingen@stek-dental.nl
U kunt ook gebruik maken van de WhatsApp-button op onze webshop.
Op maandag en vrijdagmiddag zijn wij telefonisch beperkt beschikbaar.
Kan ik advies krijgen over welk product ik nodig heb?
Ja, we kunnen u adviseren over welk product u nodig heeft. Indien nodig kunnen wij gebruik maken van de kennis en ervaring van ons in-house laboratorium SolutionParts of kunnen we de productspecialisten van Ivoclar vragen met u mee te denken.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Indien u nog geen account heeft in de webshop, kunt u onderaan de pagina kunt u uw e-mailadres invoeren. Heeft u wel een account? Dan kunt u het vakje ‘Ja, ik wil graag de nieuwsbrief van Stek Dental ontvangen’ aanvinken in het overzicht van uw account.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
U maakt een account aan in onze webshop en gaat naar het artikel dat u wilt bestellen. Voeg deze toe aan uw winkelmand en klik in de winkelmand op ‘Ga naar de kassa’. Check uw bestelling en gegevens, vink het vakje voor het accepteren van de voorwaarden aan en klik op ‘Order verzenden’.
Hoe herhaal ik een bestelling?
Ga naar het overzicht van uw account en scroll naar de lijst met bestellingen. Klik op de drie puntjes en klik vervolgens op ‘bestelling herhalen’. De producten worden toegevoegd aan uw winkelmandje. Klik in het winkelmandje op ‘Ga naar de kassa’ en rond de bestelling af.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Indien een bestelling, met daarin voorradige producten, nog niet is ingepakt, kan deze nog gewijzigd of geannuleerd worden.
Indien er producten in de bestelling niet voorradig zijn, kan de bestelling nog gewijzigd of geannuleerd worden, zolang die producten nog niet besteld zijn bij Ivoclar.
Neem voor het wijzigen of annuleren van een bestelling contact met ons op.
Prijzen
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
De prijzen op de webshop zijn exclusief btw.
Waarom zijn de prijzen anders dan op mijn factuur?
De prijzen in de webshop zijn de algemene prijzen exclusief btw. Klantspecifieke prijzen (prijsafspraken, kortingen, volumevoordeel etc.) staan niet in de webshop en worden achteraf berekend op de factuur.
Welke kosten kunnen er nog gerekend worden bovenop de genoemde prijzen?
Indien u een bestelling plaatst met een totaalbedrag onder de €100, dan rekent Stek Dental €7.50 verzendkosten.
Verzenden & bezorgen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €7.50 voor een bestelling met een totaalbedrag onder de €100.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
De bestellingen worden verstuurd met AGX. Hierbij controleren wij of een nachtlevering mogelijk is. Indien u een kast heeft, kunt u de bestelling de volgende ochtend voor 6:00 uur in uw kast verwachten.
Is dit niet het geval, dan wordt de bestelling als daglevering aan u aangeboden.
Wanneer is de verzending gratis?
De verzending is gratis als het totaalbedrag hoger is dan €100.
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van de bestelling is terug te vinden in het overzicht van uw account. Is de status ‘Open’? Dan is de bestelling nog niet verwerkt. Is de status ‘In behandeling’? Dan wordt de bestelling verwerkt. Is dat status ‘Afgerond’? Dan is de bestelling verstuurd.
Wat is de levertijd?
Bij voorradige producten is de levertijd 1-2 werkdagen. Mits deze producten op ma-do voor 15:00 uur en op vrijdag voor 12 uur zijn besteld.
Niet-voorradige producten worden, naar verwachting, binnen 10 werkdagen verzonden. Dit is afhankelijk van de levering van Ivoclar en eventuele backorders.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Stek Dental levert in de Benelux.
Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
Dit is in de webshop helaas niet mogelijk. U kunt altijd contact met ons opnemen om over de bezorgdatum te overleggen. We staan er altijd voor open om met u mee te denken.
Kan ik het product ook ergens anders laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt meerdere leveradressen aanmaken in uw account en deze selecteren tijdens het plaatsen van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit kan in overleg.
Word ik geïnformeerd als de levertijd anders is?
Indien de levertijd afwijkt van de getoonde levertijd op de webshop, dan zullen wij u daarover informeren.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
In het overzicht van uw account kunt u de status van uw bestelling volgen. U kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen over de status van uw bestelling.
Retourneren
Heeft u een verkeerd product besteld, bent u niet tevreden of is er iets stuk?
Neem contact met ons op via de onderstaande mogelijkheden:
WhatsApp: 06 30619854
Telefoon: 0186 642988
E-mail: bestellingen@stek-dental.nl
Mag ik alle artikelen retourneren?
U kunt artikelen retourneren binnen 14 dagen. Na dit termijn, kunnen artikelen alleen nog teruggestuurd worden met goedkeuring van Stek Dental.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Zie de retourpagina voor de uitgebreide retourinstructies.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De retourkosten zijn voor de klant.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?
U wordt geïnformeerd als de retourzending is verwerkt.
Hoe snel is een retour verwerkt?
Stek Dental doet er alles aan om een retourzending zo snel mogelijk te verwerken.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
U kunt hierover contact met ons opnemen via de onderstaande mogelijkheden:
WhatsApp: 06 30619854
Telefoon: 0186 642988
E-mail: bestellingen@stek-dental.nl
Moet ik mijn retour online aanmelden?
Ja, u kunt contact met ons opnemen om de retourzending aan te melden.
Staat uw vraag er niet bij?
Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat uw vraag er nog niet tussen staat. Neem contact met ons op of stuur uw vraag via het onderstaande contactformulier.